Go to Xbox Academy - xba.psuni.com
 

Kevin Butler steps into the future “pew pew pew”

26 Comments | posted

Laughter is probably the best thing to expect after watching the latest commercial from Kevin Butler’s long line of “VP of X” advertisements. Not only does Butler step into the future to show you PlayStation Move, but he takes a terrific jab at Project Natal and let’s you in on who wins the World Series (hint: It isn’t Joe Mauer).

Check it out below.

Posted in News |

Comments (26)

  • Jonesoda

    Kevin Butler FTW! I love these Commercials!

  • Patrick Steen

    Wow, best one yet. Haha hilarious. He directly takes the mick out of Project Natal…brave!

  • TRF

    LOL @ the cracks at the Wii.

  • Chatham

    Wow, totally Wii hating!

  • VofEscaflowne

    Aw come on, Wii Motion+ works great :p Hilarious commercial anyway.

  • Hero

    That was boneriffic, AMAZING lmfao

  • xero135

    LOL i love the cracks at natal and wii lol thats great.

  • WonsAuto

    Funny as usual, but Sony better be damn sure this thing sells well after that, lol.

  • Moocows111111

    Lul Yesterday I downloaded all of Kevin Butler’s commercials onto my Ps3 hard drive, love it how he was pretty much chirping Natal and Wii.

  • Mark

    Never thought i’d see fanboys of commercials, but there it is….

  • Moocows111111

    “Never thought i’d see fanboys of commercials, but there it is….”

    Who DOESN’T like Kevin Butler’s commercials ?

    BTW Kevin Butler For life XD

  • cell989

    The Kevin guy is just funny by nature, the way he simplifies everything and the ever so calm attitude of his, its just hilarious when you mix it with videogames. another WIN commercial.

  • ZETASPAWN

    You know what> i would almost consider myself an xbox fanboy, but i love these ps3 commercials they are the perfect video game ads and they remind everyone that they are video GAMES.they dont take themselves serious, they are amazingly entertaining. good stuff indeed and sony gets massive kudos for finally getting their ads right.

  • TheCodeNameisSnake

    K.B 4-Life

  • Required: Name

    lol@big red ball, buttons and all other digs.

  • Dreamer_Lion

    Yeah, no way Ms or Nintendo can come up with a “counterattack” of this kind. By the way, did you noticed that the guy “playing” SOCOM 4 actually did a throwing gesture when he tossed the granade?. That’s pretty cool.

  • Thorzilla

    LOL! This guy is the definition of awesomesauce. Neither Nintendo or MS got out of the commercial without moving. See what I did there?

  • VofEscaflowne

    @Dreamer_Lion

    I don’t think they need to because as it is now, Nintendo’s target audience is a crowd that will probably not give a damn about the PS3′s motion controller. All they need is their Wii Sports/Wii Sports Resort/Wii Fit and they’re happy. HD graphics or better control when they can get a Wii for 150$ less is not an issue here.

  • K1ng

    AAAAAAAAAAAAahahahaha….

  • Dr. Moogle

    lol dood butler is awesome!

    “because real boxers dont fight like this: *flutters hands like a pansy* ”

    “buttons turn out to be pretty important…”
    “anything that doesnt involve catching a big red ball”

    ^Shots at the Natal :D

  • scottspeed

    He should have his own tv comedy show lol. Love the commercials.

  • Pingback: Hits from the Web 03.18.10 : Gaming Guru

  • Pingback: Sony Playstation Move: New video laughs at Project Natal | Gadget Public Informations

  • harry

    K B way to go I’ve never seen any about that Xbox thing natal I’ve heard about it DON’T CARE nintendon’t WII CRAP
    as always I’m angrystslayer PSN Id
    It’s TIME 2 MOVE PS3 yah

  • RandomSteve

    brilliant

  • Reigen

    was he making fun of natal at 0.51 ?

Leave a Reply

*

Integrated by BBPixel ©2004-2014 MSI Engine