Go to Xbox Academy - xba.psuni.com
 

Damn, only 8 out of 16 on the …

68 Comments | posted

Comment posted on Top 16 Video Game Cosplay Sensations — Win $20 PSN Card by TRF

Damn, only 8 out of 16 on the first try. I need to study up.

TRF also commented

  • Can the girls be dressed as guy characters?

Recent comments by TRF

powered by SEO Super Comments

Posted in Giveaways/Contests, News |

Comments (68)

  • BlinkyEC

    I lol’d at the Turks

  • Fatality

    damn they all look so “inGame”

  • WonsAuto

    I know what most of them are… I’ll look up the ones I don’t know tomorrow when I have more time. I got a nice LOL out of the Phoenix Wright cosplayer.

  • ReneidKlein

    [The Dean: You got 15/16]

    Seeing as no one else posted this many answers so far and I only missed one, I hope that will be taken into consideration if people suddenly use all my answers then add in what number 7 actually is.

  • BlinkyEC

    ^^ Number 7 is Castle Crashers man

  • Hozi

    [The Dean: 16/16 Right]

  • TRF

    Damn, only 8 out of 16 on the first try. I need to study up.

  • ReneidKlein

    Well I guess I’ll be the 2nd since Blinky Helped, number 7 is Castle Crashers.

  • Dreamer_Lion

    Wait, we have to guess character names OR the name of the game those characters are from.

  • Moocows111111

    Meh, I Know all of them, not going to send an email or anything.

    LOL AT PHOENIX WRIGHT, that guy is just plain awesome.

  • TRF

    Can the girls be dressed as guy characters?

  • necronzero

    Hatsune Miku and Rei won my heart.

  • necronzero

    BTW… i know who they all are… but i never win! so why bother -_-”

  • BlinkyEC

    ^^ Well of course you know who they all are . It was posted here

  • Patrick Steen

    It wasn’t posted here….and everyone has a fair chance, so give it a go.

  • XxTYxCRAZYxX

    ty.trev@sbcglobal.net is my email BTW i know most of these

  • The Dean

    I’ve gotten 9 emails thus far and of them all only 4 of them are 100% correct ;) I’ve sent replies to those who emailed the answers and were a couple off.

  • VofEscaflowne

    @The Dean

    Oh so you’ll just tell us if we’re wrong? Haha, I might give this a shot then but considering there’s at least two I have no idea at all what they are, I’d have a lot of random internet searching to do and probably not worth the headache :p

  • The Dean

    Of course I’ll let you know if you’re wrong. How dumb would it be not to? Lol

  • Loki

    Who the hell picked the picture for Lightning? Seriously…

    At least, give us some service…I cried after seeing that…lol

  • Leonix7791

    Just sent the email xD

    leon_fung7791@hotmail.com

  • Thorzilla

    I sent my email.

    rotcehMD@gmail.com

  • Dr. Moogle

    oh wow, this sounds pretty cool!

    and the cosplay isnt bad either!

    caimotcuaem@yahoo.com

  • Loki

    @ Dr. Moogle

    Tell me you’re blind please.

  • Hozi
  • taus90

    Wow I official suck at this, doesn’t even feel like giving it a try.

  • Dr. Moogle

    @loki, i didnt go through all of them when i typed that comment lawl

  • Shadow_12213

    hmmmm… ODST guy?

  • Pingback: You Should Talk » Anime Top Sites

  • Thorzilla

    Hey Dean, how much did I get?

  • Pingback: Top 16 cosplay sensations | Wii Vidz

  • AxCrege

    who the hell are 5 and 6?

  • Gun_Senshi

    Please have mercy! Where I live (Malta) there is no PS Store, so I have to live from getting PSN Cards to buy anything from PS Store. I cannot even use CC on PS Store it tells me ├Ćnvalid” due to country

    1)Rookie – Halo ODST
    2)Vanille – FFXIII
    3)Marcus Fenix – Gears of War
    4)Link – The Legend of Zelda (?)
    5) ??
    6) ??
    7)Castle Crashers – Castle Crashers
    8)Lighting – FFXIII
    9)Helgast Troopers – Killzone
    10)Vincent Valentine – FFVII
    11)The Turks,Tseng, Rude, Reno – FFVII
    12)Samus Aran – Metroid
    13)Rikku, – Kingdom Hearts
    14)Rei – Neon Genesis Evangelion
    15)Pheonix Wright – Phoenix Wright: Ace Attorney.
    16)Hatsune Miku – Vocaloid

  • Gun_Senshi

    Where is edit fuction?

    Number 13 is Riku, one k, typo…

  • AxCrege

    sent my entry
    ziggy7305@yahoo.com

  • The Dean

    We’ll announce winners of this some time this week guys ;) PSN Codes will go out at the end of the month with Monthly Points leader as well.

  • Hozi

    Darn!…I was getting excited to see who won too.

  • Alejandro

    me gusto

  • anthony

    15 was pathetic imo >.>

  • Jason

    who is number 5????

  • Rhe

    Hatsune Miku isn’t from a game though… >_>

    • ufoflash

      umm yea she is:Hatsune Miku: Project Diva and Hatsune Miku: Project Diva 2nd both for the PSP.

      • Jenny Craig

        She originally came from a voice synthesizer program called Vocaloid though.

        • danny

          Its from neon genisis evangelion the charactors name is Rei ayanmai who pilots the EVA unit 00

          • Will

            The last picture is definitely Hatsune Miku, and I would assume most people would associate her with Vocaloid rather than the PSP games…

  • David T.

    5 Is who character? please e_e’

  • David T.

    sorry, 5 is who? (character and anime please)

  • David T.

    sorry, 5 is ? (character and anime please)

  • Sohmaville

    jesus, half of these are awful!
    i’ve seen better at london expo

  • FREALTA

    I ship for the FF cosplays and Miku and Rei :D

  • Bkid701

    Who is Picture Number 5? does anyone have an idea?

  • cna training

    Keep posting stuff like this i really like it

  • Kedi

    lol out of all of them i could only figure out 4 of them.. the rest are completely unknown to me although one seems vaguely familiar to me or it’s just me.. lol

    Vincent was hawt xP

  • Daemond

    Okay, now that it’s over, does anyone know who number 5 is??

Leave a Reply

*

Integrated by BBPixel ©2004-2014 MSI Engine